Bliv medlem af foreningen og hjælp os med at:

• Yde støtte til piskesmælds-ramte og deres pårørende.

• Arbejde for fuld anerkendelse af piskesmælds-skader og de konsekvenser skaderne har.

• Arbejde for at forbedre vilkårene for piskesmælds-ramte.

Hvad får du som medlem:

Adgang til vores vejlederteam – her kan du næsten altid finde én at tale med, som selv har piskesmæld

Adgang til vores rådgivningsteam, med blandt andet socialrådgiver og advokater

Adgang til møder i de lokale grupper - hvor speciallæger, behandlere, advokater m.fl. ind imellem holder oplæg om fagligt relevante emner

• Aalborg
  • Haderslev
  • Herlev
  • Herning
  • Næstved
  • Randers
  • Roskilde

De regionale grupper holder åbent en eller flere gange om måneden. Her mødes man med piskesmælds-ramte, pårørende og støtter hinanden.

Adgang til medlemsafsnittet på vores hjemmeside

Adgang til lukket forum på hjemmesiden, hvor man kan vende alt – uden at skulle bekymre sig om, hvorvidt uvedkommende kigger med.

Adgang til vores facebook-grupper

Medlemsbladet WhiplashNyt – udkommer 4 gange om året, og indeholder blandt andet artikler om, hvad der rører sig på piskesmældsområdet både i Danmark og i udlandet, OPRÅB hvor vi tager fat i aktuelle problemstillinger, og hvad andre piskesmældsramte gør for at få det bedre, og få en nemmere hverdag og meget mere.

Læger og behandlere - et bredt dækkende og omfangsrigt vejledningshæfte samt andre informationsmaterialer

Derudover adgang til forskellige arrangementer

Rabat på blandt andet rejser og leje af sommerhus - og forskellige varer, der har særlig relevans for piskesmældsramte.

Du kan se mere i menu'en til venstre samt en beskrivelse af vores tre medlemstyper og Indmeldelsesformularen hvor du melder dig ind.