Udskriv denne side       RSS feed med vores nyheder

Nyhedsvisning

03/04-2014

Høring om Term

Høring om TERM på Christiansborg blev gennemført i marts måned

Det var TERM, BDS og Funktionelle lidelser, der var på dagsordenen i Landstingssalen den 19. marts 2014. Per Fink lagde ud med at redegøre for sin klinik, og han mødte modstand fra alle øvrige indlægsholdere. Ligesom indlægsholderne er Whiplashforeningen meget skeptisk overfor Fink og hans projekt - vi advarer faktisk imod at besøge hans klinik.

Vi kan nu konstatere, at politikerne er gjort opmærksomme på, hvilke konsekvenser det kan få, hvis Per Fink og hans metoder vinder frem. Og vi håber naturligvis på, at visnarest kan bringe lidt nyt om fremskridt. Men vi må også erkende, at vi er oppe mod stærke kræfter. Om morgenen den 19. marts, den dag hvor høringen blev gennemført, havde TrygFonden offentliggjort en undersøgelse og en PR-mæssig indsats, som gik Per Finks ærinde. Dermed fik tilhængerne af Per Fink og hans funktionelle lidelser stort set al den taletid, der var i pressen omkring høringen. Derfor ruster vi os til at fortsætte kampen.